• Domů /
  • Creatine Monohydrate - Powder
Creatine Monohydrate - Powder

Creatine Monohydrate - Powder

Ultra-mikronizovaný kreatin monohydrát zaručující maximální kvalitu, čistotu a lepší využitelnost. Při dodržení doporučeného dávkování produktu kreatin zvyšuje fyzickou výkonnost při po sobě jdoucích krátkodobých intervalech vysoce intenzivního fyzického výkonu.

  • Dostupnost
  • Cena bez DPH: Vaše cena
500g
  • není skladem
  • Cena: 423 Kč Cena bez DPH: 350 Kč
1000g
  • Skladem 79 kusů
  • Cena: 700 Kč Cena bez DPH: 579 Kč

Amix™ Creatine Monohydrate

Doplněk stravy.

Čistá hmotnost:  500 g, 1000 g

Kreatin Monohydrát je ultra mikronizovaný, zaručující maximální kvalitu, čistotu a lepší využitelnost. Kreatin Monohydrát podporuje doplnění energie - zvýšení energetického potenciálu, explosivní sílu, urychlení regenerace a tvorbu svalové hmoty. Při dodržení doporučeného dávkování produktu kreatin zvyšuje fyzickou výkonnost při po sobě jdoucích krátkodobých intervalech vysoce intenzivního fyzického výkonu.

Kreatin Monohydrát podporuje růst svalové hmoty. Podporuje nárůst explosivní síly. Napomáhá zvětšení objemu svalových buněk. Napomáhá rychlejší regeneraci.

Kreatin monohydrát je nejrozšířenější forma kreatinu, na které se prováděly stovky vědeckých studií. Snad všechny odborné publikace popisují kreatin jako absolutně neškodnou látku, která má své nezastupitené místo ve sportovní výživě díky svému účinku na sportovní výkon. Kreatin monohydrát je nejběžněji rozšířenou a mnoha lety prověřenou formou.

Jak funguje kreatin ve vašem těle? 

Je známo několik cest jak kreatin podporuje růst svalové hmoty.

  1. Větší síla a svalová vytrvalost během vašeho tréninku je oporou pro více efektivní tréninky. Čím tvrději můžete trénovat, tím větší přírůstky zaznamenáte.
  2. Rychlejší regenerace vám umožní vyšší frekvenci tréninků. Čím rychleji se vaše tělo zotaví po náročném tréninku, tím lepší výsledek budete mít příště. Pokud máte v  tréninkovém plánu na pondělí těžké “mrtvé tahy” a na středu pak těžké dřepy – rychlá regenerace vám umožní zregenerovat z pondělí a středu “odjedete” na 100%.
  3. Kreatin má vliv na velikost svalových buněk. Dosavadní výzkumy ukazují, že díky suplementaci kreatinem se zvyšuje objem vody zadržované ve svalových buňkách. To dává svalovým buňkám větší objem a dále to pozitivně vyrovnává dusíkovou bilanci.
  4. Kreatin má anti-katabolické vlastnosti. Další studie ukazují , že kreatin může snížit katabolické procesy ve svalech a umožní jejich stálý růst.

Shrnutí toho, jaká pozitiva nám kreatin přináší

  • urychluje růst svalové hmoty
  • urychluje růst síly
  • podporuje anaerobní výkonnost
  • podporuje regeneraci svalové hmoty

Doporučené dávkování: Denní dávka je 5 g (1 odměrka) asi 30-60 minut před fyzickou zátěží.

Složení: čistý kreatin monohydrát

Upozornění: Nevhodné pro děti, těhotné a kojící ženy. Nepřekračujte doporučené denní dávkování. Přípravek není určen k použití jako náhrada pestré stravy. Uchovávejte mimo dosah dětí. Skladujete v suchu při teplotě do 25oC, chraňte před přímým slunečním zářením a před mrazem. Výrobce neručí za škody vzniklé nevhodným použitím nebo skladováním. 

Upozornění na alergeny: Produkt může obsahovat stopy mléka, vajec, sóji, lepku, korýšů, oříšků a arašídů.  

Minimální trvanlivost a číslo šarže: uvedeno na obalu.

Kreatin Q&A

Konzumovat spolu s ostatními suplementy nebo samostatně? 

Pro největší a nejrychlejší využití doporučujeme konzumovat spolu se sacharidovým nápojem nebo jakýmkoliv nápojem s obsahem cukrů.

Kdy konzumovat kreatin? 

Optimálně okamžitě po tréninku spolu se sacharidovým nebo proteinovým nápojem.

V jaké formě je kreatin nejlepší?  

Dle posledních výzkumů není rozdíl v účinnosti kreatinu v tabletách, kapslích či v prášku.

Nasycovací fáze Ano/Ne?

Zkušenosti uživatelů i odborné publikace popisují, že pro nejrychlejší naplnění kreatinových zásob je důležitá tzv “nasycovací fáze”. Ta spočívá v konzumaci 0.3gr/kg/den kreatin monohydrátu po dobu 5-7 dní. Poté přecházíte na udržovací fázi, kdy stačí užívat 3 – 5 gramů/den kreatin monohydrátu.

  1. Nasycovací fáze: 5 -7 dní – 0.3g/kg/den
  2. Udržovací fáze: 3 – 5 gramů

Přidat otázku Skrýt formulář

Vložte svoji otázku

* Povinná pole

  1. Dobrý den, mohu brát v nasycovaci fázi kreatin 5g pred i po cvičeni ? + jak brát v den volna? A nadále v udržovací fázi?

    4. 9. 2018 Denis Vejtasa

    Dobrý den, pro maximální využití kreatinu doporučuji 2 až 5g kreatinu před tréninkem a 2g - 5g po tréninku. Vše závisí na Vaší tréninkové intenzitě a tělesné hmostnosti. Ve dnech tréninkového volna doporučuji držet hladinu 5g spolu s proteinovým shakem. V udržovací fázi bych držel stabilní příjem 5g před tréninkem.
    Amix Team
  2. DOBRY DEN MAM HO UZIVAT I V DEN VOLNA NEBO JEN V TRENINKOVI DEN.UZIVAM ODMERKU PRED TRENINKEM.DEKUJI.

    30. 5. 2016 Kakub

    Dobrý den, V tréninkové dny: základní denní dávka po tréninku pro podporu výkonnosti je 5 g (2 zarovnané lžičky) V netréninkové dny: použijte 5 g ráno nalačno dávkujte 4 týdny, poté zařaďte 4 – 6 týdnů pauzu
    Amix Team
  3. Dobry den, Chci se zeptat. V diskuzi pisete, ze odmerka v baleni ma 5g ale v popisu nutricnich hodnot je napsane davkovani 2 odmerky(5g) . Dnes jsme si creatin objednal, tak bych poprosil o presnou informaci. Dekuji

    2. 2. 2015 Jara

    Dobrý den. Máte pravdu. Chybu jsme opravili. Doporučené dávkování je 5 gramů tzn. (2 zarovnané čajové lžičky nebo jedna odměrka)
    Amix Team
  4. dobry...chcem sa opytat ci to mozem brat ked hram hokej a mam 14rokov.. dakujem

    12. 11. 2014 Matus

    Dobrý večer, Creatin Monohydrát můžete bez problémů používat k zvýšení sportovního výkonu při fotbale.
    Amix Team
  5. Zdravím, chtěl bych se zeptat kolik kreatinu mám brát v netréninkový den a kolik v tréninkový.A jak dlouho a na jak dlouho vysadit. Vážím 70kg a Přikláním se spíše k té druhé formě braní kreatinu než k formě "nasycování". Díky

    28. 10. 2014 Kuba

    Dobrý den, sportovcům z Amix Teamu se osvědčilo nejprve začít s nasycovací dávkou 10g - 20g (rozdělte do 4-5 dávek) denně po dobu jednoho týdne a pak snížit dávkování na 5g denně. Udržovací fázi bychom měli držet cca 30 dní. Kreatin by měl být kombinován spolu se sacharidy, protože jeho absorpce v organismu je rychlejší díky insulínu.
    Amix Team
  6. Dobrý den, máte zde uvedeno, že 2 čajové lžičky je 5g, ale co jsem všude četl tak jedna vrchovatá čajová lžička by měla obsahovat 5g. A ještě, doporučil by jste mi sypký kreatin před kapslemi? Děkuji

    26. 10. 2014 Jirka

    Dobrý den Toto tvrzení je velmi individuální. Každá lžička má jiný objem. V dóze máte odměrku, která má 5g. Co se týče doporučení mezi kapslovým a sypkým tak doporučuji vždy sypkou směs. Vyjde Vás to daleko levněji..
    Amix Team
zaregistruj se ZDARMA, přihlas se a nakupuj výhodně!
zaregistruj se ZDARMA, přihlas se a nakupuj výhodně!